Müşteri Hizmetleri

İade Koşulları

Lütfen paketiniz size ilk ulaştığında, kargo görevlisi ayrılmadan önce genel durumunu kontrol edin. Ezilmiş, kırılmış, ambalajı yırtılmış, ıslanmış vb. hasarlı paketler için mutlaka tutanak tutturun ya da bu paketleri kargo şirketinden teslim almayın.

Teslimden sonra ürünlerin özenle korunması sorumluluğu size aittir. Siparişte cayma hakkı kullanılacak ürünler varsa, ürünlerin ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları hiçbir şekilde açılmamış, size ulaştıkları andaki halleriyle hasarsız olmaları gerekmektedir.

Ürünlerin size veya gösterdiğiniz adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içinde, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkınız vardır. Siparişi oluşturduktan sonra ürünlerin teslimine kadar olan süre içinde de bu haktan yararlanabilir, siparişinizin iptalini talep edebilirsiniz. 14 günü aşan sürelerde ise iade mümkün değildir.

Ürünler, Mesafeli Satış Sözleşmesi'nde yer alan "Cayma Hakkı" şartlarına uygun olmalıdır. Ürünlerimiz, prezervatif, iç çamaşırı, hijyenik ped gibi "iade edilemeyecek hijyenik nitelikte" cinsel sağlık ürünleri kategorisine girdiği için; ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurlar açıldığında cayma hakkı sona erer. Cayma hakkının kullanılamayacağı diğer durumlar aşağıda detaylandırılmıştır.

Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler

Cayma hakkı, bazı ürün gruplarında yasal sınırlamalara tabidir. Ambalajı açılmış ya da doğrudan vücutla temas eden hijyenik ürünler, kozmetik ürünleri, sağlık amaçlı ürünler, kişisel bakım ürünleri, cinsel sağlık ürünleri, hijyen gerekçeleriyle iade edilemeyen ürünler arasında yer almaktadır. Bu ürünlerin ambalaj, mühür, bant veya paketi açıldığında, sağlık ve hijyen açısından tekrar satışa uygunlukları ortadan kalktığı için cayma hakkı kullanılamaz. Aynı şekilde tek kullanımlık ürünler, kişiye özel üretilmiş mallar, çabuk bozulabilen ürünler, dijital içerikler ve abonelik dışı süreli yayınlar gibi birçok farklı ürün veya hizmet türü de bu kapsamda değerlendirilir. Cayma hakkı kullanılamayacak ürünlerin tüm örnek kategorileri, Mesafeli Satış Sözleşmesi'nde açıkça belirtilmiştir.

İadenin Başlatılması

Teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde iade talebinizi "İletişim" sayfamızdaki formu doldurarak ya da orada yer alan e-posta adresinden bize iletmelisiniz. Bildirim sonrasında iade işlemini onaylamamız 3 iş günü sürebilir.

Size göndereceğimiz iade onay e-postasında tüm detaylar tarafınıza iletilecektir. Orada yer alan detaylara göre ürünleri belirtilen sürede tarafımıza kargolamanız gerekecektir. Gönderim öncesinde ürünlerin fotoğrafını paylaşmanız istenebilir.

İadeniz tarafımıza ulaştığında, ilgili ekibimiz tarafından değerlendirilecek ve onaylandığında size bilgi verilecektir.

İadenin Kargolanması

İade işlemi, ürünleri ilk teslim eden kargo şirketi aracılığıyla gerçekleştirilmelidir. Cayma hakkı nedeniyle iadenin kargo ücreti bizim tarafımızdan karşılanacaktır. Ancak, anlaşmalı kargo firması dışında yapılan gönderimlerde oluşabilecek hasarlardan şirketimiz sorumlu değildir. Başka firmayla gönderim yapılacaksa kargo ücretinin gönderici tarafından karşılanması istenebilir.

İade Edilecek Ürünler Nasıl Olmalı?

Ürünlerin orijinal ambalaj, mühür, bant veya paketi, üretimden çıktığı şekliyle, hasarsız; yani ürünler kullanılmamış, denenmemiş ve paketi bozulmamış olmalıdır.

Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği uyarınca, üçüncü kişiye veya size gönderilmiş olan faturanın iade ürünlerle birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir. Fatura aslı gönderilmezse, KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Ayrıca ürünlerin bize geri gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneğinin de e-posta yoluyla ulaştırılması zorunludur.

İade edilecek ürünlerin faturası kurumsal kesildiyse, kurumun düzenleyeceği iade faturasıyla birlikte gönderilmeleri gerekmektedir. Aksi takdirde iade tamamlanamayacaktır.

İade edilecek ürünlerin tüm aksesuar ve hediyeleriyle birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak gönderilmeleri gerekmektedir.

Sizden kaynaklanan bir nedenle ürünlerin değerinde bir azalma olursa veya iade imkansızlaşırsa kusur oranında sorumlu olduğunuzu hatırlatmak isteriz.

Sipariş bir kampanya kapsamında verilmişse ve cayma hakkı yalnızca bazı ürünler için kullanılıyorsa, iptal edilen ürünler nedeniyle sipariş tutarında değişiklik meydana gelecektir. Bu durumda, başlangıçta karşılanan kampanya koşullarının yeni durumda hala sağlanıp sağlanmadığı yeniden değerlendirilecektir. Kampanya şartları artık karşılanmıyorsa, kampanya kapsamında kazanılan indirim tutarı, iade edilecek tutardan mahsup edilecektir.

Para İadesi

Ürünler tarafımıza ulaşıp iade onaylandıktan sonra, ödemenin yapıldığı aynı karta para iadesi yapılır. İşlem, 10 gün içerisinde tamamlanır. Bankanız tarafından hesabınıza yansıtılması ise 2 ila 3 haftayı bulabilir.

Kredi kartı veya banka kartı ile yapılan ödemelerin iadesi, nakit olarak veya elektronik transfer yöntemiyle yapılamaz; para iadesi, iade ürünlerin tarafımızdan teslim alınmasından itibaren 10 gün içerisinde doğrudan siparişin ödendiği karta yapılır. İade işlemleri, ilgili sanal POS sistemi üzerinden gerçekleştirilir. Karta iade edilen tutarın, bankanın işlem sürecine bağlı olarak hesabınıza yansıması ortalama 2 ila 3 haftayı bulabilir. Bu sürece ilişkin tüm işlemler bankaca yürütüldüğünden olası gecikmelerden sorumlu değiliz. Satış bedeli kredi kartıyla taksitli ödendiyse, banka para iadesini aynı sayıda taksitle yapmaktadır. Bu kural, banka POS sistemleri üzerinden yapılan tüm taksitli harcamaların iadesinde geçerlidir.

Değişim Koşulları

Ürünlerin size veya gösterdiğiniz adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içinde, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin değişim hakkınız vardır. Siparişi oluşturduktan sonra ürünlerin teslimine kadar olan süre içinde de bu haktan yararlanabilir, siparişinizdeki ürünleri değiştirmeyi talep edebilirsiniz. 14 günü aşan sürelerde değişim söz konusu değildir.

Değişim yapılacak ürünlerin orijinal ambalaj, mühür, bant veya paketi hiçbir şekilde açılmamış, size ulaştıkları andaki halleriyle hasarsız olmaları gerekmektedir. Ürünlerin kullanılmamış, denenmemiş ve paketi bozulmamış olması şarttır.

Değişim Süreci

Teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde değişim talebinizi "İletişim" sayfamızdaki formu doldurarak ya da orada yer alan e-posta adresinden bize iletmelisiniz. Bildirim sonrasında değişim işlemini onaylamamız 3 iş günü sürebilir.

Size göndereceğimiz değişim onay e-postasında tüm detaylar tarafınıza iletilecektir. Orada yer alan detaylara göre ürünleri belirtilen sürede tarafımıza kargolamanız gerekecektir. Gönderim öncesinde ürünlerin fotoğrafını paylaşmanız istenebilir.

Değiştirilecek ürünler tarafımıza ulaştığında, ilgili ekibimiz tarafından değerlendirilecek ve onaylandığında size bilgi verilecektir.

Fiyat Farkı ve Kargo Ücretleri

Değişim yapılacak ürünler ile yeni seçilen ürünler arasında fiyat farkı oluşması durumunda, bu fark ayrıca değerlendirilecektir. Eğer yeni ürünün fiyatı daha yüksekse, fark bedeli için size tahsilat linki gönderilebilir veya banka transferi ile ödeme yapmanız istenebilir. Yeni ürünün fiyatı daha düşükse, aradaki fark kartınıza iade edilir.

Değişim işlemlerinde, ilk gönderimden kaynaklanan kargo ücreti tarafımızdan karşılanacaktır. Ancak, değişim tekrarlanmak istenirse kargo ücretleri alıcıya ait olabilir. Bu durum, değişim sürecinde size bildirilecektir. Anlaşmalı kargo firmamız dışında yapılan gönderimlerde oluşabilecek hasarlardan şirketimiz sorumlu değildir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR