Kadınlara Yönelik Markamız iroha'nın 10. Yıldönümünde Neler Yapıldı?

Kadınlara Yönelik Markamız iroha'nın 10. Yıldönümünde Neler Yapıldı?

Femcare Markası Olarak Yeni Bir Başlangıç: iroha

Geçtiğimiz yıl iroha'nın 10. yılını kutladık! Bu özel yılda birçok etkinlik düzenledik ve çoğunda da marka elçimiz, model ve oyuncu Kiko Mizuhara bizimle beraberdi. Kiko, iroha reklamlarında ve basın toplantılarında yer almakla kalmadı, aynı zamanda iroha ile yeni ürünlerin geliştirilmesine de katkı sağladı.

Bu yazıda, geçtiğimiz yılın iroha için nasıl geçtiğini sizlerle paylaşıyoruz.

Marka Elçimiz Kiko Mizuhara'yı Tanımak

Kiko Mizuhara, geleneksel normlarla sınırlı kalmayan ve kendi sözleriyle kendi gerçeğini ifade eden bir sanatçı. Cinselliğe dair daha olumlu bir bakış açısını benimsiyor. Birçok kadın, Kiko'nun özgün yaşam tarzından ilham alıyor. Bu nedenle, tıpkı iroha gibi kadınların yaşam kalitesini destekleyen Kiko Mizuhara'yı marka elçimiz olarak atamaya karar verdik.

2021 yılında Kiko, kendi yapımcılığını üstlendiği Amazon Prime programı "Kiko Kikaku" için TENGA ofisini ziyaret etmişti. "İlk kez iroha ürünlerini gördüğümde 'Sonunda kadınlar için tasarlanmış ürünler!' diye düşündüm. Gerçekten böyle hissetmiştim." yorumunu yapmıştı.

iroha'yı lansmanından bu yana severek kullanan Kiko Mizuhara ile geçtiğimiz yıldan itibaren markamızın mesajını dünyaya yaymak için çalışıyoruz.

Yomiuri Shimbun Gazetesi'nde iroha Reklamı

iroha'nın kapsamlı tanıtım şeklindeki reklamı, 150 yıllık geçmişiyle Japonya'nın en saygın gazetelerinden biri olan Yomiuri Shimbun gazetesinde yayımlandı. Bu, iroha'nın ilk gazete reklamıydı. Ayrıca Japonya'da ilk kez bir kadın haz ürünü ulusal gazetede tanıtılmış oldu.

Reklam metni şu ifadeleri içeriyordu: "Cinselliğimin keyfini çıkarıyorum. Olduğum kişiyi seviyorum." Bu mesajı da kampanyanın yüzü olarak model ve oyuncu Kiko Mizuhara iletti.

Ayrıca, bu reklama ait basın bülteni, PR Times tarafından düzenlenen "Basın Bülteni Ödülleri"nde "En İyiler" arasına seçildi.

iroha Basın Toplantısı

iroha'nın yıldönümünü kutlamak için bir basın toplantısı düzenlendi. Toplantı Tokyo'da büyük bir otelde yapıldı. Mekan dekorasyonunda güzel ve güneşli bir bahar günü hissi uyandırmak için özel çaba harcandı. Basın toplantısında iroha'nın Sanat Direktörü, Halkla İlişkiler Direktörü ve İş Geliştirme Direktörü, markanın başlangıcından bugüne uzanan yolculuğunu anlattı. Bu toplantıda, yeni marka bildirisi olan "Hazzını Renklendir. Kendini Sev. Hayatını Dilediğin Gibi Yaşa" sloganı da tanıtıldı ve markanın gelecek vizyonu paylaşıldı.

Ayrıca, marka elçimiz Kiko Mizuhara da sahneye çıktı ve iroha çalışanlarıyla birlikte "Kadın Cinselliği" temalı bir panel gerçekleştirdi.

İlk iroha Serisi Yenilendi

İlk piyasaya sürülen iroha Original Serisi'nin üç modeli de, kullanıcı deneyimini artırmak için yenilendi; şekil ve düğme tasarımları değişti ve yeni bir ritim modu eklendi.

Instagram Projesi "Uzmanlara Sorun" Hayata Geçirildi

iroha'nın resmi Instagram sayfasında, "Uzmanlara Sorun" adlı yayın projesi gerçekleştirildi. Genellikle konuşulması zor konular olan mastürbasyon ve vajinal bakım gibi temalar, pozitif ve samimi bir şekilde ele alındı.

Kiko Mizuhara ile Fotoğraf ve İmza Etkinliği

Kiko Mizuhara, Osaka Daimaru Umeda'daki iroha Mağazası'nı ziyaret etti. Anlık fotoğraf ve imza etkinliği düzenlendi ve 20 ila 50 yaş arasındaki geniş bir katılımcı kitlesi etkinliğe ilgi gösterdi. Bu esnada Kiko'nun uzun süredir hayranı olan bir katılımcı, "Geçen gün seks sırasında acı hissettim, bu yüzden hastaneye gitmeye karar verdim. Aynı zamanda iyileşmeme yardımcı olacak iroha ürünleri almaya da karar verdim. Tesadüfen bu mağazaya uğradım ve bu etkinliği keşfettim" dedi.

Femtech Tokyo Fuarında Sergi

Tokyo'da düzenlenen "Femtech Tokyo" fuar etkinliğinde yer alındı. Kadınların yaşamlarının her evresinde sağlığı ve güçlenmesini destekleyen markaların katıldığı bu etkinliğe, iroha bir femcare markası olarak katıldı ve mastürbasyon ürünleri ile genital bakım ürünlerini tanıttı.

Yurakucho Marui Alışveriş Merkezi'nde Pop-up Mağaza

Tokyo'daki Yurakucho Marui Alışveriş Merkezi'nin 2. katında iroha Mağazası ve ziyaretçilerin deneyimleyebileceği özel bir iroha sergisi kuruldu. Sergiye ek olarak, mastürbasyon tarihini anlatan bir de bilgi yarışması düzenlendi ve ürünleri deneyimlemiş kişilerin gerçek yorumlarına yer verildi.

Kadınların cinselliklerini konforlu ve özgüvenli bir şekilde yaşamalarını sağlayacak ürünler geliştirmeye ve içerikler üretmeye devam edeceğiz. Bu yıl, iroha'nın 11. yılını kutladık ve daha nice uzun yıllar sizlerle birlikte olmayı arzuluyoruz. Bize olan güveniniz için çok teşekkür ediyoruz.

Etiketler: femcare, kiko mizuhara, iroha ürünleri, kadın kişisel bakımı, japon seks teknolojisi, kadınlar için vibratör
Mayıs 20, 2024
Listeye dön
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR